VECKOSAMMANFATTNING

Måndag:
Corlito: VILA
Palle: VILA
 
Tisdag:
Corlito: Ridning i paddock, fokus på travbommar och travhoppning. Skötte sig UA. 
Palle: Tränade hoppning för Otto. Palle mycket fin och jag bra känsla i slutet. 
 
Onsdag:
Corlito: VILA
Palle: VILA
 
Torsdag:
Corlito: Uteritt
Palle: Uteritt (mamma red)
 
Fredag:
Corlito: Jag red Corlito lugnt i paddocken. Mycket sidförande hjälper. Endast skritt och trav. 
Palle: Uteritt
 
Lördag:
Corlito: Konditionsträning i backe. Skötte sig super. 
Palle: Skrittad med gummisnodd. 
 
Söndag: 
Corlito: Mamma ridit på ridbanan + ute en sväng. 
Palle: Tävlat, 1m och 110 cm. 
 
Det har varit mycket denna vecka och nästa vecka lär det bli ännu mer då det är studentvecka så jag kan tänka mig att det blir lite extra vila för både Palle och Corlito. Så jag får se lite hur det blir med ridningen nästa vecka helt enkelt. 
 
 

Kommentera här: