VECKOPLANERING V.49

Mån: Rida ut Corlito. (Jobb 11.30-15.30) Jogga/trimma Palle. Rida Dolly 18.00.
 
Tis: (Jobb till 14.30) Ev.åka till ridhus med Palle eller båda hästarna. 
 
Ons: Hovslagaren kommer. (Jobb 11.00-16.00)
 
Tors: (Jobb till 14.10.Dressyrträning för Ulla på Palle.
 
Fre: (Tillgänglig för jobb)
 
Lör: Slayer + Anthrax konsert i GTB. 
 
Sön:
 
Hejsvejs måndag och alla läsare! Börjar denna dag och vecka med att släppa ut hästarna, göra stallet och rida ut på Corlito. Sen ska jag dra vidare mot jobb och när jag kommer hem har jag två till pärlor att rida. Vore roligt att hinna med Diva denna vecka, har blivit glest mellan ridpassen på henne nu när det blir mörkt så fort. Hos Diva finns det nämligen inga lampor på ridbanan. Dock verkar det inte se ut som att det kommer att kunna planeras in denna veckan heller, men vi får se. Den har ju bara börjat ;) 
 
På lördag åker jag och Zacke till Göteborg för att gå på konsert! Kommer bli awesome! Kul med ytterligare en helg med lite roligheter. Har ni också något roligt planerat? 
 
Aja, dags att köra igång med denna måndag. Hoppas ni får en go start på veckan så hörs vi! 
 
 

Kommentarer:


Neapocalypse - en alternativ hästblogg:

Själv är jag faktiskt hemma från skolan idag. Somnade klockan 4 (!!!) :o

skriven


Vanessa andersson:

Åh vad effektivt att du fixade stallet på morgonen! Brukar göra det när jag har sovmorgon ;)

skriven


Jen:

Kul med många hästar att rida! =) Jag har SF i helgen (SamboFritt) och tjejkväll!

skriven


Kommentera här: