SNABB UPDATE

Hej på er! Hoppas att ni har haft en fin dag! 
 
Jag vaknade upp hos Zacke i morse och vi har bara tagit det lugnt. Vi promenerade med hundarna och åt sedan lunch på pizzerian. 
 
Sedan åkte jag hem för lite födelsedagsfirande. Mamma fyller år <3 Så jag och min syster lagade trerätters. Jag är kass på att laga mat, men det gick faktiskt bra, hade ju syster till hjälp, hehe. I present utav mig fick mamma ett tagelarmband gjort på Eolus tagel. Jättefint tycker jag faktiskt att det blev, snabb och bra leverans också. 
 
I morgon är det tävling som gäller. Hoppar en 120-klass i Linköping. Så det blir att kika över grejorna i kväll eller ev. imon som ska med och putsa till dem lite och sådära. Standardrutinerna inför tävling helt enkelt :) 
 
Nu har precis mormor och morfar kommit hit med tårta. Så nu ska jag dra mig härifrån, vi hörs hörreni! 
 
 Armbandet är från "Hästbling".

Kommentarer:


Divorce your horse :

Så fint armband! :) Lycka till på tävlingen :)

skriven


Kommentera här: