CHILL CHILL CHILL

Ja så kan man sammanfatta min eftermiddag och kväll! Tagit paus från allt, och har bara njutit av att inte behöva göra något idag efter att jag kom hem ifrån jobbet. Hästarna har varit uppe i den stora hagen idag också och jag hjälpte till att ta hem dem. Har bland annat lagt tid på att titta på The real housewifes of Organge County, älskar att titta på housewifes, konstigt egentligen, ett helt meningslöst program. Det är väl så som man kan sammanfatta de senaste timmarna, stillastittande framför datorn och TV:n förutom när vi hämatde hästarna. Som ni märker så finns det inte mycket att säga om min dag ;) 
 
Men om vi vänder uppmärksamheten mot morgondagen så har jag utsläppet av hästarna. Sedan drar jag och jobbar 09.00-15.00. Medans jag är iväg kommer hovslagaren och skor hästarna, yääy! Under kvällen kommer jag att åka på hoppträning, men inte med Corlito som det brukar vara utan jag kommer att åka dit med Dolly :) Spännande! 
 
Nu ska jag fortsätta med att göra i stort sett ingenting, hörs! 
 

Kommentera här: