LÖRDAG

Hej på er! Hade verkligen en jättemysig kväll igår. Först var vi hemma hos Zacke, åt räkor och annat gott innan vi cyklade ner på stan och tog några drinkar. Vi stannade inte så länge utan cyklade tillbaka hem i skaplig tid. Och idag så har vi gått med hundarna, men annars har vi bara tagit det lugnt och tittat på Bones. Jätteskönt faktiskt, känns som det var superlänge sedan vi har haft en helt ledig fredag och lördag tillsammans. Passade ju bra, eftersom att vi sedan några dagar tillbaka har varit ihop i fyra år!❤ 
 
Men nu är jag hemma iallafall, ska rida både Palle och Corven samt fixa i stallet och fixa mig själv OCH åka till stan på mindre än tre timmar. Vi får väl se, haha. Skulle egentligen inte åkt tillbaka men varför inte? Jag tävlar imon men eftersom det inte är min häst så slipper jag ju förberedelserna så jag har ju inte direkt något annat för mig. Så det blir lite mat med vänner och sådära i kväll. Blir bra😁 Men ska jag vara där ca 17.00 får jag nog lägga på ett kol nu, hörs! 
 

Kommentera här: