DAGEN

Go kväll! 
 
Jag har varit igång non-stop idag, men jag hann med allt som jag skrev i dagens morgoninlägg. Skönt att jag betat av en massa ärenden och veckans städjobb. En sväng på gymmet blev det också, har inte haft någon motivation till träning på länge men eftersom att jag är lite diciplinerad åtminstone så kör jag ett pass när jag hinner ändå. Det är det bästa sättet att få motivationen att vända tycker jag.
 
Mamma red Palle idag, de red ut. Han var visst väääldigt pigg men det är ju inte så ovanligt. Jag red Dodo i morse, har några fina bilder från ridpasset som hans ägare tog så jag tänkte att jag berättar mer om passet när jag visar er lite fler bilder. Sedan red jag Dolly nu under kvällen och det börjar bli riktigt angenämnt. Hon har tagit så stora kliv framåt det senaste och känns jättefin att rida nu. 
 
Nu väntar en lugn kväll, jag har skrivit ett par inlägg och ska fortsätta med det. Hoppas att ni har haft en bra dag!
 
Färsk bild från dagens ridpass med Dodo.

Kommentera här: