MASSAGEDAG FÖR VÅRA PRINSAR

God morgon! Jag ska alldeles strax gå ut för att släppa ut hästarna samt fixa i ordning stallet. Framåt mitt på dagen idag kommer en hästmassör och knådar igenom alla tre hästar här hemma. Så jag måste hinna med att borsta av dem innan dess också, både Corven och Palle hade rullat när jag släppte in dem igår. Ska bli riktigt intressant iallafall. Vi har faktiskt aldrig haft massör ute tidigare däremot brukar Palle kollas minst en gång per år utav Equiterapeuten. Men just massage blir en ny erfarenhet. Spännande, spännande!
 

Kommentarer:


Elin:

Härligt för pållarna med massage! Jag hade ute en till Ezmeralda regelbundet hela hösten och vintern förra året och det gjorde verkligen underverk för hennes spända rygg - väldigt värda pengar!

skriven


Kommentera här: