SÅ TRÖTT!

Direkt efter att jag slutat jobba idag och min syster slutade skolan så begav vi oss mot Vetlanda för att kolla på lite kläder. Mest för min syster skull som ville hitta lite nytt. Det enda som jag är riktigt på jakt efter är en röd skitsnygg klänning men det finns ju inte någonstans...Funderar på att kanske beställa från nätet istället. Men provade ändå en hel del när jag ändå var där. Rolig dag även om både jag och min lillasyster nog hade viljat hitta lite mer😊
 
Mamma red Palle idag och hon har nästan fixat allt i stallet och det känns bra för nu är jag oförskämt trött trots att jag la mig tidigt igår. Menmen, ska bara mysa resten utav kvällen och ladda upp inför morgondagens arbetsdag. Zacke kommer strax hit och vi ska titta på Bones, som vanligt. Men det är verkligen kvalitetstid❤
 
Lite halvdålig bild på mina två köp idag. Ett halsband och ett par byxor från Only. De bästa byxorna någonsin!!! Har redan dessa brallor men älskar dem så jäkla mycket, de hänger ofta med på fester och utgångar. Mina gamla börjar bli slitna så känns gött att ha ett par extra även om dessa är höga i midjan till skillnad från mina gamla.

Kommentarer:


Olivia:

sv. ja jag hoppas att vi kommer igång med tävlingarna nu :D

skriven


Tuva Björnwall:

vilka snygga :D

skriven


Amanda & ridtravaren Lilleman:

Snygga byxor :)

skriven


Amanda & ridtravaren Lilleman:

Snygga byxor :)

skriven


Kommentera här: