VECKOPLANERING: V.49

Jisses! Vecka 49! Ynka tre veckor kvar på detta år. Men iallafall, här kommer veckans planering:
 
Mån: Jobbar 07.45-13.00. Rida Palle.
 
Tis: Jobbar 07.45-11.45. Rida Merry + Palle, jag hoppas jag hinner med Palle innan mörkret faller åtminstone.
 
Ons: Jobbar 07.45-13.10. Rida Palle. Rida Dolly?
 
Tors: Jobbar 08.00-12.00. Rida Linus? Dressyrträning för Ulla med Palle.
 
Fre: Ledig. Rida Palle(?), Merry, Dodo och Fabbe.
 
Lör: Rida Palle.
 
Sön: Palle & jag startar årets sista klass. 110 i Mantorp!
 
Ser ni mina jobbtider denna vecka? Guld värt! Det innebär ju att hinner med att rida. Jag hoppas att det blir så milt som det står på vädret att det ska bli för i sådana fall planerar jag att ta premiärturen på Linus denna veckan. Jag har inte skrivit med honom på schemat utan det tar vi lite mer när det passar bara. Och sammarbetar vädret som sagt så kan jag säkert rida ett pass på Dolly denna veckan med. Vi får hoppas på det!
 
Hoppas ni får en bra måndag allihopa. Vi hörs!
 

Kommentera här: