VARFÖR BÖRJADE JAG BLOGGA?

Jag har aldrig tidigare haft tanken på att starta en blogg. Och anledningen till att jag skaffade en stavas Talang Småland. Vi blev uppmuntrade till att dela med oss och jag tänkte att ja, varför inte? Jag gillar att göra saker ordentligt, bloggar självklart för min egen skull men jag vill också göra bloggen så läsvärd och rolig som möjligt för er som besöker den. I takt med att statistiken har ökat från omkring 18 unika per dag till idag omkring 75-100 unika så har det bara blivit roligare och roligare.
 
Roligast av allt är när människor man bara känner lite halvt eller knappt det stiger fram och berättar att de gillar min blogg, roligt att de vågar erkänna, haha. Men också all härlig feedback som jag får utav läsarna. Pepp och positvitet behövs i hästvärlden, tyvärr finns det inte tillräckligt utav det vilket jag också har märkt. Förstår inte de som dömer andras ridning och klankar ner på dem, för mig spelar det ingen roll om du är världsbäst eller supersämst. Din ödmjukhet och inställning mot hästen och mot denna sport är det som JAG värderar i mina ögon. 
 
När bloggen var ganska ny fick jag några snörpliga kommentarer, jag var stensäker på att det var någon missunsam person här i den lilla staden jag bor i som skrivit dem, men som tur var hade jag fel. Min pojkvän är duktig på datorer och vi checkade IP-adresserna och upptäckte att de personerna inte ens bodde i närheten. Skönt, så man slapp skapa bråk med dem😉
 
Talang Småland är slut men jag sitter fortfarande här och bloggar, än så länge har jag inga planer på att sluta. Som ni vet så får ni mer än gärna ställa frågor, ge förslag på inlägg eller ge tips på hur bloggen ska bli bättre. 
 
Tack för att just DU läser min blogg! Ni får mer än gärna berätta om er själva för nu måste det vara fler människor än jag känner.
 

Kommentarer:


Amanda & ridtravaren Lilleman:

Roligt, har precis hittat hit och gillar att läsa din blogg.

skriven


Olivia:

sv. åh tack så mkt :D

skriven


Kommentera här: