MIN DAG

Efter dagens SPA-dag så är jag nog renare än jag någonsin varit😉 Var en himla trevlig dag tillsammans med min lillasyster och mamma, dessutom serverade de gudomlig mat. Svensk husmanskost som jag älskar! 

Diva var JÄTTEFIN idag även om vi fick avbryta lite tidigare än planerat då värsta ovädret drog över med massa massa hagel och vind. På bara någon minut var hela marken vit men redan när jag var påväg hem sken solen igen. Aprilvädret som kanske kommer lite i förväg, tänk att imon är det redan första april och då är det vår på riktigt tycker jag. 

Longerade Palle sedan under kvällen och han såg riktigt läcker ut, så himla fin var han idag faktiskt. Tog i ordentligt och jobbade på riktigt bra så det var ett bra val att longera idag, helt klart! 

Och nu är det dags att ta kväll, har stått och stekt bananpannkakor medans jag skrivit detta så nu är det dags att käka dem, haha. Hoppas att ni har haft en bra dag så hörs vi imon! 

Kommentera här: