DAGEN & LITE OM RESTEN UTAV VECKAN

God förmiddag! Detta inlägget är tidsinställt så när detta publiceras är jag på jobbet. Idag slutar jag 13.30 och då ska jag direkt åka hem för att rida Palle. Det blir förmodligen en ridtur i lugnare takt men tanke på att vägarna är så hårda. Utöver det så ska jag städjobba & pyssla lite med Linus. Ska testa lite utrustning på honom tänkte jag. Kvällen kommer att spenderas med Zacke💓
 
Planerna för torsdag-fredag börjar klarna lite de med. Imorgon ska jag rida Dolly och förhoppningsvis Palle beroende på jobbtider. Sedan åker jag till Z på kvällen. På fredag jobbar jag till 13.30 och direkt efter det åker jag och rider Merry, Palle rids av mamma. Det är allt lite logistik med att få ihop allting! Även om det är relativt lugnt just nu så blir det alltid lite knöligare när jag inte riktigt vet hur jag jobbar förens det är nära inpå.
 

Kommentarer:


Elin:

Fullt ös hela tiden verkar det som! ;) Men det är ändå lite skönt att vara upptagen och ha saker att göra

Svar: Precis :D
Ellen

skriven


Kommentera här: