EN SNABBIS OM DAGENS RIDPASS

Såhär fin vy hade Palle & jag när vi red runt sjön idag. 1 timme och 20 minuters skritt i rask takt. Bessie var självklart med på turen också. Innan Palle fick gå ut i hagen igen så fick han mash i boxen. För ett par veckor sedan bytte vi faktiskt foder på Palle, han äter numera St Hippolyt. 
 
Och såhär fin var Dodo idag. Vi hade svårt att göra övningen så som jag hade tänkt den i mitt huvud men några gånger fick vi till det riktigt bra. Det var bommarna vi hade lite strul med men hindret hoppade han riktigt fint. Jag tycker att han har en riktigt fin teknik över hindret, extra imponerade eftersom att han inte alls är avlad för hoppning. 
 

Ellenshorselife.blogg.se

Ett filmklipp publicerat av Ellen Källgren (@ellenkallgren) Okt 19, 2016 kl. 6:46 PDT

 
Innan jag red Dodo red jag Fabbe och även han var riktigt duktig idag. Kunde börja lite mer med ordentligt jobb med innerskänkeln mot yttertygeln. Lösgörande & stärkande. Kanske återkommer med bilder på Dodo/Fabbe eller möjligtvis båda. Jag tror att Jenna tog några kort, vi får se om något utav dem blev bra! 
 
NU ----> MAT, Sen ladda för hoppträning i kväll med Dolly!

Kommentera här: