GOKVÄLL

Palle kändes fin idag, skritt i låg form & även lite trav. Han kändes precis som vanligt. Fin och pigg. Imorgon tänker jag rida en liknande runda men lägga in lite backträning. I låg form och i långsam takt. 
 
Efter dagens ridpass på Palle spenderade jag ett par timmar tillsammans med Johanna, Merry och Amanda som skulle se över hans sadlar. Viktigt att se hur sadeln ligger med ryttare på så jag fick vara testpilot idag. Fick mig att inse att jag borde se över Palles sadlar...
 
Innan året är slut så har jag som mål att kolla över hans sadlar och jag ska även se till att han masseras och behandlas med laser igen. 
 
Nu ska jag snart gå och lägga mig. Klockan är bara 21.00 men jag har faktiskt inget bättre för mig. Kanske scrolla hästnet en gång, det enda jag gör nu för tiden. Börjat smida lite planer inför nästa vecka, blir nog en sväng ner till Elmia Scandinavian Horse Show😀 Ser jag fram emot!
 
Hoppas ni har haft en fin dag, vi hörs imon!
 

Kommentera här: