HOPPBILDER, JAG & DODO

Här kommer det ett härligt gäng bilder på mig och Dodo från tidigare idag. Har den lyxen att jag får ta del utav både foto & film som Dodos ägare fixar under ridpassen. Perfekt för bloggen😉 Men ännu mer perfekt för oss båda att dokumentera utvecklingen och jag få se lite hur det faktiskt ser ut och jag kan lägga till det perspektivet till känslan. Det behöver ju inte alltid se så bra ut som det känns eller vice versa, hehe.
 
Kolla så fin!
 
Övningen idag gick bra men jag red lite halvdåligt på bommarna, fick inte riktigt till det. Men även de gångerna jag red som jag skulle kunde det ibland bli knas för Dodo var så fokuserad på hindret i slutet av serien och verkade mest känna: "Blabla" om bommarna så de tog han lite som de kom och sedan kom han fram till hindret och klippte det hur fint som helst. Varför mesa med pinnar på marken när man kan hoppa på riktigt verkade han tycka, haha. Men vi fick några bra omgångar, och han blev allt lite trött. Både i kropp & knopp.
 
Älskar denna bilden!
 
 
Jättenöjd med honom, som vanligt. En jättetrevlig häst, eller asrolig rent ut sagt, haha💓

Kommentera här: