KVÄLLENS HOPPTRÄNING FÖR SOFIA - DOLLY

Vi kämpar vidare jag & Dolly. Banhoppning stod på schemat idag (precis som sist vi tränade för två veckor sedan). Vi har våra svårigheter men jag tycker att vi gör en bana på ca 90cm mer än godkänt och vissa språng blir jättefina. Nä, jag är jättenöjd med Dolly. Hon kämpar verkligen med mig😀 Och jag känner verkligen att hon litar på mig och vi har roligt tillsammans samtidigt som hon utvecklar min ridning & jag utvecklar henne.

Två fina språng! Bästa Dolly.
 
Och för er som gillar film, här är ett klipp när jag och Dolly hoppar banan idag. Bra uppladdning inför tävlingen på söndag!

Och som vanligt lämnade jag inte Markestad tomhänt, fast denna gång utan att betala ett öre. När jag kom dit och började rota i högen med Whitaker-täcken så kom ägarinnan fram med ett täcke till mig som de lagt undan för mig eftersom att någon annan varit och köpt det till mig. Så himla gulligt och snällt💓 Men jag tror allt jag vet vem det är, hihi😘 Palle kommer bli sååå glad!


Kommentarer:


Henny :):

Fina ni är, och vad fina språng hon får till ibland :D Vart ska du tävla härnäst? =)

Svar: Ja vissa språng har faktiskt lite kvalite! :D Jag och Dolly ska till Rappestad på söndag, ponnytävling vecka 43 i Vetlanda. Och sedan tänkte jag Jönköping vecka 44!
Ellen

skriven


Kommentera här: