TORSDAG

Go kväll! Hoppas att ni har haft en bra dag. Min dag = Jobbade, red Palle, sedan körde jag på mamma, åt middag & nu sitter jag här framför datorn. Ska även hämta mamma senare i kväll, börjar 10.00 imon så det passar bra ifall det blir lite sent😊 Palle och jag bööööörnade idag på uteritten, haha. Lät han sträcka ut i lite ordentlig galopp. Tror inte jag hinner rida honom imon men på lördag blir det ett "riktigt" ridpass igen. Han är så jäkla snabb och kraftfull den hästen, gäller att man har bra bålstabilitet för han kan vara explosiv, hehe.
 
Dolly-rackarn, har tappat en sko. Förhoppningsvis kanske den går att få dit lite ordentligt. Vore ju trevligt eftersom att vi ska tävla på söndag.....
 
Annars då? Jo, min älskade bil har nog satt sin sista potatis. Det är ju löjligt vad man kan gilla en bil...Vi har hängt ihop större delen utav livet och det har varit min trogne följeslagare sedan dagen jag tog körkort. Bästaste volvon!

Kommentera här: