TILLBAKA TILL SVERIGE & VARDAGEN

Och jag känner mig som jag blivit överkörd av en lastbil. Riktigt förkyld och lock för öronen sedan flygningen igår. I helgen rider jag ungponnychampionatet på Merry, ska fixa i ordning min utrustning under dagen. Så att allt är rent och snyggt😊

Pussade Palle god morgon i morse. Ska klippa och snygga till honom lite idag och rida en liten runda. Saknat min bäste bus❤

Ska i huvudsak bara försöka kurera mig idag. Surfar runt lite på hastnet.se. Min hat-sida. Vi tyckte Corven var perfekt. Verkligen perfekt och vi älskade honom. Men kanske dyker det upp en annons som fångar vårt intresse. Vi får se helt enkelt. Men så jäkla tråkigt att sitta där och bläddra...

Men iallafall, skönt att vara hemma. Tror detta kan bli en bra dag. Hoppas ni mår bra allihopa!

Kommentera här: