PUSTAR UT

 
Nu sitter jag äntligen här och fredagsmyser för fulla muggar! Pustar ut och njuter av att vara färdig för idag och doppar lite frukt i vit choklad samt kollar på bilderna på mig & Dodo från dagens ridpass. Tänkte skriva lite om det samt visa några bilder. Dyker upp i ett senare inlägg!
 
Det har varit en bra dag idag. Palle reds ut av mamma, Dodo & Dolly trimmades av mig. Hoppade över Linus faktiskt. Blev lite tidsbrist men han har gjort något hela veckan så det gör inte inte så mycket. Hoppas jag & mamma kan synka lite nu inom en snar framtid så att vi kan köra på med den träning som behövs och som han är redo för nu, men det kommer väl. Tror det kommer bli perfekt att jobba mer med honom när det blir ännu varmare ute och när de får gå mer i sommarhagen. 
 
Imorgon är planen att jag & Palle ska till ridhuset på morgonen. Trimma lite. Tror även att hästarna ska få gå några timmar i sommarhagen imorgon, det skulle de älska. Framåt sen eftermiddag/tidig kväll imorgon ska jag bege mig mot stan för lite festligheter. Förmodligen stannar jag kvar i stan under dagen på söndagen också och sedan blir det lite festligheter på söndagen igen. Kul!
 
En liten lägesupdate. Hoppas ni får en fortsatt härlig fredag!

Kommentera här: