BONNIE & CLYDE WILL RIDE AGAIN

Vi spinner vidare på förra inlägget för nu undrar många, vad händer nu? Hur ser Palles & min framtid ut? Min plan är att Palle & jag ska komma tillbaka till träning & tävling. Vilken nivå? Och hur lång tid kommer det att ta? Det vet jag inte, men vår målsättning är att komma tillbaka och ha roligt igen. Det vore även kul att låta mamma starta honom lite, hehe. 
 
Just nu måste vi fokusera på att hans sår ska läka, det är rötmånad nu och det gör det extra utsatt för infektioner. När vi tar första ridturen vet jag inte, det får bli när det känns som att det är dags. Jag vet inte hur länge man brukar vänta med att rida sin häst efter något som detta men jag har läst om ekipage som varit ute på tävling igen efter allt emellan 1 månad till ett 1 halvår efter operationen. Väldigt olika med andra ord.
 
Fortsättning följer..
 

Kommentera här: