GODNATT

 
Tror inte jag har mer att säga om dagens start än det jag skrev i föregående inlägg. Det sammanfattar bra! Oavsett resultat så var det kul att tävla på denna arena och bra träning inför framtiden för Merry. Även om vi ofta presterar bra så behövs det lite mer träning på att tävla (på mer rejäla banor som denna), vi har ju dock haft så gräsliga förutsättningar så bristfällig träning har det blivit.  Känner inte att jag hade kunnat göra något annorlunda, så jag är nöjd med min insats.
 
Jag kom hem runt 20-tiden och har sedan dess ätit pastasallad och tagit det lugnt. Nu ska jag gå ut och pussa Palle godnatt. Mamma red honom idag. Han får gå lite försiktigt lite varannan dag tills dess att han fått nya skor. Då ska jag testa att hoppa honom samt sätta igång honom ordentligt.
 
Imorgon ska vi ut på utflykt med mormor & morfar. Hemlig destination för deras del så jag kan inte skriva här vart vi ska, de läser nämligen bloggen!
 
Vi hörs imorgon igen, dyker bland annat upp ett önskeinlägg/svar på fråga. Direkt på morgonen. Ni får ha en fortsatt fin kväll, godnatt.

Kommentera här: