HEMMA IGEN

Hej! Nu är jag hemma igen efter en rolig helg med Zacke på Eksjö Stadsfest. Vi har haft det jättetrevligt som vanligt och det har varit mysigt att bryta av vardagen med att göra något helt annat och spendera hela helgen tillsammans med Zacke. Han bor annars i Jönköping just nu pga jobb så vi passar på att ses på helgerna💓
 
Veckan som kommer är ganska oklar eftersom att jag inte vet hur mycket jag kommer att jobba utöver städjobb och hästarna. Det gör det svårt att veta hur många hästar som kommer att hinnas med. Just nu är Dolly, Diva, Merry och förmodligen Pärlan inplanerade. Merry och Dolly är extra viktiga denna veckan då de ska tävla i helgen. Diva är även hon viktig eftersom att vi har ett championat om ynka 3 veckor och vi behöver all träning vi kan få ihop. 
 
Jag hoppas på att kunna peta in Dodo någonstans också men det beror helt på hur mycket jag jobbar. Jag hoppas att jag får en klarare bild över det imorgon, på måndagar brukar det kunna ramla in lite bokningar!
Blir ju lite mindre tid överlag nu när Cassie precis har kommit och så har jag ju Palle som måste ridas och helst ska ju Linus motioneras han med. Mycket att hålla reda på men det brukar flyta på i slutändan.
 
Imorgon är jag ledig och då har jag hand om Cassie, ska rida Palle under dagen (dressyr) och på eftermiddagen kommer Olivia och Julia hit. Vi ska träffas en liten stund. Kvällen kommer att bjuda på städjobb och om jag har tur hinner jag med Linus också om det inte blir för sent. Det märks imon😊
 
Gick en prommis med dessa godingar direkt när jag kom hem😍👌

Kommentera här: