TOPPENMÅNDAG

Idag har varit en bra dag! Först & främst kändes Palle riktigt fin att rida idag. Vi trimmade dressyr på ett gärde och idag kändes det verkligen som att han kom igenom kroppen på helt annat sätt. Riktigt härligt, det blir något att bygga vidare på😀
 
Efter det kom Olivia och Julia hit. Då fixade vi Julias gipsmage som vi lovade henne på Babyshowern förra veckan och så tog jag lite "mammabilder" på Julia. Jag tog flera hundra bilder, vi valde direkt ut de bästa bilderna och justerade dem. Över 50 st riktigt lyckade bilder skickade jag sedan till Julia😍
 
När de åkt hem gick jag och mamma till hundarnas favoritplats och lät dem springa fritt ihop för första gången. Det blev mycket spring! Jag tog med kameran, dock verkar det som att de flesta bilderna blev skräp, men vi får se, kanske blir några som jag kan visa er åtminstone!
 
Efter det åt vi middag som min lillasyster lagade och nu ska vi åka iväg och städa! När vi kommer hem ska vi ta det lugnt resten utav kvällen. Imorgon väntar jobb och ridning👍

Kommentarer:


Lillemmish- MODE - INSPO:

så underbar foton =)

ha de bäst
kramizz

skriven


Kommentera här: