ONSDAG

Godmorgon!
 
Idag ska jag ta hand om Cassie hela dagen fram tills dess att de andra kommer hem från jobb & skola. Nu i början behövs det extra mycket tid till den nya så att hon lär känna oss och kan börja att känna sig som hemma. Jag tänkte att vi skulle gå flera promenader och kolla på EM i ridsport som sänds från Göteborg. Inte mig emot!😀
 
När de sedan tar över ska jag åka och hoppa Merry i ridhus, eventuellt kanske jag bjuder på något klipp. Jag ska försöka att komma ihåg kameran! Förhoppningsvis ska jag även rida ett ridpass på Palle under kvällen.
 
Sååå, en riktigt lugn dag här hemma blir det idag. Nästa vecka ligger jag dock till tillgänglig på mitt vikariejobb igen, då har mamma flera lediga dagar istället. Då får hon pyssla med Cassie och jag får jobba!
 
Merry-Berry!

Kommentera här: