VECKA 35

Sådär, jag blev uppbokad på jobb resten utav veckan, skönt! Här har ni min vecka förresten, jag har skrivit dit alla extrahästar som är planerade för denna veckan. Jag har inte skrivit ner vilka dagar Linus & Palle ska tränas, utan det får planeras in lite mer dag för dag, tror kanske att jag får lite ridhjälp utav mamma någon dag också. Men som vanligt så ska åtminstone Palle ridas så gott som varje dag trots att han inte står med, som vanligt med andra ord.
 
Måndag: Palle ska ridas dressyr på gärde. Framåt eftermiddagen kommer Julia & Olivia till mig😀 Bland annat så ska jag fota Julia och så ska vi fixa gipsmage. Kvällen bjuder sedan på städjobb och eventuellt träning av Linus. Det beror på hur sent allting blir.
 
Tisdag: Jobb till 14.00. Diva & Dolly ska ridas! Diva får ett dressyrpass och Dolly kommer att få jobba med små hinder/bommar inför helgens tävling.
 
Onsdag: Jobb till 15.20. Pärlan ska hoppas.
 
Torsdag: Jobb till 15.30. Jag & Merry ska åka och hoppa i ridhus igen. Blir lite genrep inför helgens tävling!
 
Fredag: Jobb till 15.30. Efter jobbet måste jag sno mig på hem för strax innan klockan 17.00 ska vi befinna oss i Aneby med Palle. Pay n Jump står på schemat, 60 & 70 centimeter. 
 
Lördag: Tävling med Merry i Vaggeryd. Kvällen bjuder sedan på kalas för en kusin!
 
Söndag: Tävling med Dolly i Kinda.
 

Kommentarer:


lookalikedreams.blogg.se:

Var hittar man information om P&J i Aneby? 😊

Svar: TDB! De har även skrivit på deras hemsida samt länkat. Men annars går du bara in på TDB och går in och säker på evenemang 😊
Ellen

skriven


Kristina:

Wow du är flitig!! =)

skriven


irmeli:

Åh är det tävlingar nu till helgen i Vaggeryd? Måste dit och kolla och fota :D

Svar: Ja det är det! :)
Ellen

skriven


Kommentera här: