.

 
Jag har delat denna lilla film innan men nu gör jag det igen för nu har "KG" avlidit. Han är den bästa tränaren jag någonsin ridit för. Det spelade ingen roll om det var dressyr eller hoppning, han gav mig så många aha-upplevelser, jag & Lexie hade aldrig blivit så bra ihop om det inte vore för honom. 
 
Jag utvecklade min ridning något kopiöst den tiden jag tränade för honom och man lämnade alltid träningarna med så mycket självförtroende & inspiration. KG hade något speciellt, han var helt enkelt bäst. Eller gud som jag brukade kalla honom här hemma. 
 
Så småningom flyttade han lägre härifrån och hade inte längre träningar i trakterna. Annars är jag säker på att jag tränat för honom fram tills nu.

Kommentarer:


Johanna:

Ja,såna tränare finns det nog tyvärr inte många av. <3

Svar: Sant. Det var nästan som trolleri!
Ellen

skriven


Kommentera här: