GOTT NYTT ÅR!

Iiiihhh! Jag är alldeles upprymd, longerade Hållidej precis och hon rörde sig ju helt fantastiskt!😄😍Jag har inte sett hur hon rör sig egentligen, när vi tittade på henne så var det nämligen väldigt halt & dåligt ridväder. Såg ägaren rida lite lätt & försiktigt på henne bara, det var svårt att se vad hon hade för kvaliteer och löshoppningsfilmen var kanske 5 sekunder lång. Vi älskade hennes temperament och jag fick en känsla av att hon har fina kvaliteer, men att hon skulle röra så fint som hon nyss gjorde kom som en stor överraskning. Jättekul!
 
Palle fick även han gå lite på banan idag men vi gjorde inget särskilt. Han fick vara helt lös och så övade vi lite på inkallningar. Vill kunna göra en såndär "Zorro-vissling" och så kommer hästen som ett skott😉 Han såg väldigt fin ut, han är i väldigt fin form just nu. Tror han börjar känna sig riktigt på G igen!
 
Utöver att pyssla med hästarna så har jag gjort stallet idag med allt vad det innebär. Lagt in nytt strö i boxarna och gjort lite sådana "extragrejer" också. Tog sin lilla tid! Nu ska jag äta lunch & göra mig i ordning. Om ett tag ska jag bege mig mot Jönköping för att fira in det nya året där! Gott nytt år på er!🎉
 
Eolus igår när han spanade in nytillskottet.

Kommentarer:


Ellen Delin:

Gott nytt år på dig!

Svar: Detsamma!
Ellen

skriven


Kommentera här: