NU ÄR HON HEMMA!

 
Ja, här har vi alltså vår nya häst! Hon heter Hållidej och är ett 2-årigt (snart 3-årigt) sto efter Cartier - Sir Oldenburg. Ända sedan jag fick en kort film på henne när hon löshoppades så har jag sagt till mamma: "jag kan inte glömma detdär Cartier-stoet". Provred en annan mycket intressant 3-åring men sa till mamma att jag måste få se denhär hästen i verkligheten innan jag bestämde mig om den andra. Några dagar sedan åkte vi till Hållidej och efter det besöket var saken klar, det var henne jag ville ha! 
 
Det ska bli mycket spännande detta. Förhoppningsvis blir hon en rolig rid & tävlingshäst en vacker dag. Nu ska hon först & främst få känna sig hemma hos oss, vi ska lära känna varandra och allt såntdär som hör till. Sen får vi se vart vindarna bär oss. 
 
Eolus & Palle vädrar i luften och är supernyfikna, tills vidare får de gå i två separata hagar men i framtiden är tanken att de ska vara ihop såklart. När hon kom ut ur transporten så gnäggade hon inte ens till dem och var hur lugn somhelst. Hon började äta direkt. 
 
Fortsättning följer!

Kommentarer:


Olivia Ahlstedt:

Men gud vad söt 😍😍

Svar: Visst är hon!
Ellen

skriven


Josefin:

Men åh vad kul! :D

Svar: Ja :D
Ellen

skriven


S:

Vad kul, hon ser trevlig ut :)

Svar: Ja! :)
Ellen

skriven


Zandra:

Åååå va fin! 💜💜💜

Svar: visst är hon 😍😍😍
Ellen

skriven


Irmeli.N:

Åh vad fin!:D Stort lycka till!:D

Svar: Tack :D
Ellen

skriven


Anonym:

Så fin hon är

Svar: tack, kan bara hålla med!
Ellen

skriven


Kommentera här: