TRÖTT

Gokväll! Jag har inte sovit ordentligt på hela veckan så nu är jag halvdöd men jag måste stanna uppe till kanske midnatt åtminstone för jag ska hämta pappa som har varit iväg på en liten resa. Jag är ledig imorgon också, annars hade det inte gått...Men jag har lagt mig tillgänglig för jobb resten utav veckan. Imorgon ska vi passa på att åka och titta på en häst. Spännande! 


Efter tävlingen idag har jag tagit det lugnt. Fixat iordning stallet, kollat på hästhoppning på TV, bloggat (kommer upp flera inlägg imorgon), ätit och lite sådant. 

Trots att jag inte tävlat så mycket iår så var det skönt att det var sista tävlingen för året idag. Nu går vi in i en period av träning inför nästa istället. Eller vila beroende på vad det är för häst/ponny men Palle ska vara igång. Han har vilat tillräckligt. Känns skönt med en lite lugnare period där jag kan fokusera mer på Palle och kanske lite andra saker i livet. Som jul till exempel, haha. 

Hoppas ni mår bra, hörs! 

Kommentera här: