ALLT MÖJLIGT!

Vem tror ni glömde ställa om kameran från manuellt till auto-läget idag? JO, JAG!!! Därav fick jag radera nästan 300 bilder när jag för första gången tömkör Linus på riktigt. Det gick sjukt bra och vädret var perfekt. Skitarg blev jag rent ut sagt. ALLIHOPA blev kritvita och det fanns ingen antydan till motiv så det var kört på riktigt. Vi får väl se nästa gång jag har tillräckligt bra underlag, fotograf samt väder så att jag kan göra om det.....
 
När jag kom in efter tömkörningen så hade mamma precis lagat bröd😍 Då blev jag liiite gladare iallafall. En sådan liten sak att bli arg över egentligen men det är verkligen SÅ himla typiskt. Speciellt när det inte bara går att göra om nästa dag..Men som man säger, för varje minut man är arg så förlorar man 60 sekunder utav glädje och jag är ju egentligen GLAD eftersom att tömkörningen gick så bra, haha.
 
Efter tömkörning & fika på gott bröd begav jag mig iallafall till Jenna för att rida Dodo. Han var SUPERDUKTIG! Tror jag kommer få några bilder utav Jenna från dagens pass så småningom, jag berättar mer då.
 
Har precis varit i duschen och vänt, sitter här i morgonrock och skriver detta i raketfart innan vi ska åka om 10 minuter. Ska bli gott med middag hos mormor & morfar samt att klippa bort lite slita toppar. Hoppas att ni får en fortsatt bra dag! Kram.
 
Och juste! Anmäld till årets första tävling! Om båda kommer till start innebär det att det är debut för dem båda. Jag är dock bara reserv eftersom att tävlingen redan var full, så vi får hoppas att jag kommer med. Hoppashoppas!

Kommentera här: