ONSDAG!

Godmorgon på er & godmorgon onsdag! Lite kort om dagen jag har framför mig: Hästarna ska släppas ut och de dagliga sysslorna ska göras. Palle får vila idag men Linus ska få hitta på något, jag får se exakt vad det blir sedan. Så roligt att jobba med honom just nu, så många framsteg! 

Strax efter lunch ska jag till Jenna för att rida Dodo. Det blir roligt. Efter det får jag sno mig på hem för att hinna duscha innan jag far till mormor & morfar. Väl där så ska vi äta middag och klippa oss. Våran frisör kommer nämligen dit och klipper oss💇 Vi brukar dröja oss kvar en stund hos mormor & morfar så vi kommer hem på kvällen igen! 
 
Där har vi alltså min dag. Lite lagom mycket att göra nu när man är lite krasslig! Hoppas ni får en härlig dag. 

Kommentarer:


Tuva Björnwall:

Så himla fin bild!!

Svar: Tack! :)
Ellen

skriven


Kommentera här: