PALLE HOPPAR SERIE - FILM

Visste inte riktigt vad jag skulle göra med Palle idag men jag fick lite bra tips/övningar & inspiration av Mikaela, ni hittar hennes blogg  ---> här <----. Som ni sedan ser så föll valet på en serie, något som jag har tyckt varit lite svårt att hoppa på Palle. Det blir ibland mer att han bara gasar på och inte hoppar så väl som han kan, men såhär bra tror jag aldrig att han har hoppat en serie innan😀
 
Sista omgången ligger oxern på 125cm och räcket på 130cm. 
 
Palle kändes verkligen jättefin idag, så jag är jättenöjd med honom! Fick riktigt härlig känsla, speciellt i markarbetet. 
 
Baby-steps mot piaff, hihi.

Kommentarer:


Erika :

Men så himla duktiga ni är!! :D Hur gammal är han? :)

Svar: Tack :D 10 år :)
Ellen

skriven


Josefin Nilsson:

Åh vad fint det ser ut! :)

Svar: Tack!! :)
Ellen

skriven


Kommentera här: