5 SAKER JAG ÄR SVAG FÖR:

*Skimmlar! Jag gillar alla hästfärger, mer eller mindre. Bryr mig inte särskilt mycket om sådant men skimmlar är jag nog allt lite extra svag för, tycker det är så fint😍
 
*Raggmunk, hehe. Men annars mat i ren allmänhet😉 Känns B att skriva med mat på denna listan men det för sant för att plockas bort, haha. 
 
*Hårdrock/metal, det är den musikstil jag gillar mest. Inte så förtjust i det som spelas på radion men det finns en hel del annat som går hem också. Gärna äldre musik!
 
*Böcker.....Gärna om historia, vilda västern, mysterium, brott, biografier eller samhället. Men det visste nog flera utav er innan. En speciell känsla att sitta med en bok i knäet tycker jag, skulle aldrig kunna byta ut det mot att läsa boken på en dator/surfplatta! Går sällan tomhänt från en bokhandel så brukar försöka att undvika att gå in i dem, hehe. 
 
*Chokers! Samlar sakta på mig fler & fler. Tyckte först att det var en onödig & lite halvful trend som kom tillbaka från 90-talet men jag gjorde en helomvändning, haha! Funderar på att kanske göra ett inlägg med mina favoriter(?). På bilden nedan ser ni en utav dem. 

Kommentarer:


Ella:

Wow en till hårdrockare! XD Kul att höra att vi är fler! :P

Svar: Kul, haha! Lite oväntat :D
Ellen

skriven


Tuva Björnwall:

Kul att läsa :D

Svar: Kul att du tycker det :D
Ellen

skriven


Lina:

Vad intressant att läsa! Jag tycker också skimlar är otroligt fina!

Svar: Kul att du tycker det :D
Ellen

skriven


Kommentera här: