BIO, HÄSTARNA & ULLARED

Hej på er! Hemma från jobbet😀 Hunnit med att pussa lite på mina hästar och tagit en kopp kaffe. Ska snart gå ut till stallet igen för att öppna en ny bale samt bära ut alla schabrak jag tvättat. 
 
Är hemma nu under eftermiddagen men sedan ska jag bege mig in mot stan för att gå på Bio tillsammans med Zacke. Andra Bio:n på kort tid, vi som tidigare gått på Bio max 3 gånger (typ) under alla år vi varit tillsammans. Så det hör inte till vanligheterna, hehe. Vi har dock sagt att vi ska försöka att börja göra det lite oftare, det är ju ändå ganska mysigt.
 
Hästarna får faktiskt lite ofrivillig vila idag. Det kom massor av snö igår och nu nästan regnar det. Rent teoretiskt går det att skritta en runda men jag hoppar över det idag.
 
Imorgon bär det sedan av till Ullared. Ska bli gött att bo på hotell, lite kvalitetstid med delar av familj & släkt (vi är 6 st som åker) samt kika lite inne på Gekås. Härligt! 
 
En rykande färsk selfie med Pallebus💓

Kommentarer:


irmeli:

sv; Tack så jätte mycket! Var tvungen att kika in här och vilken fin blogg du har!:D

Ha en bra dag!:D

Svar: Tack så mycket :D
Ellen

skriven


Nicole Svensson:

Vilken vacker bild!! :)

Svar: Tack så mycket :D
Ellen

skriven


Mandastillnert:

Åh Gekås <3 Ska försöka åka en sväng dit när vi ska till Göteborg i Februari :)

Svar: Kul :D
Ellen

skriven


Tuva Björnwall:

Så mysig bild!!

Svar: Tack :D
Ellen

skriven


Kommentera här: