DAGENS RIDPASS - PALLE

Dagens outfit på Pallebus, nya lindorna från Ullared och mitt gamla schabrak från Mias RS. En kombination som funkar tycker jag, har ytterligare några schabrak jag tycker funkar fint till dessa även om de är lite speciella i färgen/tonen😊
 
Blir inte de bästa bilderna på en så ljus färg med vit bakgrund men bättre än inget. 
 
Nu till dagens ridpass! Palle känns så himla fräsch verkligen, han var lite busig idag och studsade/krumbuktade lite i galoppen. Men han är otroligt snäll, bockar egentligen aldrig och om han börjar lite som idag så slutar han direkt när man säger till honom. 
 
Trots lite lugna dagar nu när jag varit iväg så kunde jag hålla honom med sätet idag. Pigg men lyhörd. Bästa kombinationen. Underlaget på gärdet var oväntat bra, så vi passade på att konditionsträna endel, mycket galopp så att han fick bli svettig och få utlopp för all energi. 
 
Jag hoppas att jag kan rida där även imon, då blir det lite mer lösgörande övningar för att se vart vi är lite mer.

Kommentarer:


Anna:

Snyggt! :D

Svar: Tack :D
Ellen

skriven


Alicia:

Wow så snyggt!!

Svar: Tack :D
Ellen

skriven


Beatrice Hanssen:

Jätte snygg outfit! :-D älskar beige!

Svar: Tack :D Ja det är ju så fint!
Ellen

skriven


ponnytvillingarna.blogg.se:

Riktigt snygg! Älskar Mias schabraken😍

Svar: Tack :D
Ellen

skriven


NICOLE:

Fint :) SV; tråkigt att du inte gillade den :/ men som du säger väger annat över :D

Svar: Tack :)!
Ellen

skriven


Kommentera här: