MER ULLAREDSSHOPPING

Ytterligare ett inlägg med Ullared/Gekås-shopping, men detta är det sista. Behövde riktigt mycket denhär gången. Jag har så mycket som tagit slut de senaste månaderna. Så passade på att köpa allt det. Lyckades även inhandla allt det som jag särskilt berättade att jag skulle leta efter för några dagar sedan, dvs: vantar, hästgodis, ridbyxor, ansiktstvätt samt sportbh. Bingo! Hursomhelst, är kommer de sista bilderna på vad jag köpte:
 
En hel del nödvändiga saker. Bas/jobbar-kläder till garderoben. Underkläder, strumpor, bomullspads osv, you name it!
 
Parfym!
 
Bälte...
 
Min nya ansiktstvätt!
 
Brallor.
 
Sminkborste, hårolja, nagellack, concealer, eyeliner.
 
Halsband. Kunde inte låta bli. Gillar fjädrar. Tyvärr en ganska dålig bild men det sitter små "diamanter" som glimmar fint på också😍
 
Vantar. Jag har inte ens ett par vardagsvantar...haha! Så ganska nödvändigt. 
 
Mitt mest onödiga köp kanske😉

Kommentera här: