VECKA 3

MÅN: Palle ska ridas, Jenna kommer och fotar oss😄 Vi passar pĂ„ nu innan det blir plusgrader som det ska bli enligt rapporter i veckan. Förutom detta ska de vanliga sysslorna göras. KvĂ€llen kommer jag sedan att spendera i stan hos Zacke💓
 
TIS: Jobbar. Efter jobbet far jag till Jenna för att rida Dodo. Palle fÄr antingen vila eller ta en tur med mamma.
 
ONS: Eventuellt jobb. Eventuellt blir det Àven en svÀng till ridhuset med Palle!
 
TORS: Återbesök, angĂ„ende Palles öga. En ganska bra bit att Ă„ka, sĂ„ utöver detta blir det nog inte sĂ„ mycket gjort förutom de vanliga sysslorna. TyvĂ€rr missar vi Ulla-trĂ€ningen denna veckan. 
 
FRE: Jobbar. Palle ska ridas. Ska vara milt sÄ vi fÄr se vad det finns för möjligheter. FredagskvÀllen + helgen Àr Àn sÄ lÀnge oplanerad. SÄ jag fÄr se vad jag hittar pÄ. Blir troligtvis tid med Zacke och sÄklart Àven ridning.
 
LÖR: ?
 
SÖN: ? Eventuellt stĂ€djobb.
 
Linus Ă€r det lite stiltje med nu eftersom att underlaget Ă€r lite trĂ„kigt. Det blir Ă€ndring pĂ„ det efter att hovslagaren kommit! Han har varken broddar eller snösulor. SĂ„ det blir mest bara gos för hans del just nu! Nu har han varit vĂ„r i ca 1,5 mĂ„nad och jag tycker att det gĂ„r framĂ„t med svansodlingen😉

Kommentera hÀr: