GOKVÄLL

Gokväll på er! Vilken dålig bloggdag, men det har sina orsaker. Just nu är det så oklart med allting eftersom vi ännu inte vet när vi ska hämta Palle och det finns många saker som eventuellt blir av och eventuellt inte. Så jag kan inte direkt skriva om mina planer eftersom att jag inte riktigt vet...Och min helg har varit lugn = inte så många saker att skriva om just nu.  
 
Jag red iallafall Linus idag igen. Femte "ridpasset" för denna veckan och vi red i skritt och trav i båda varven. Gick toppen igen!!! Han har skött sig exemplariskt alla gånger denna vecka, inte varit det minsta spänd. 
 
Nu ska jag ta en kopp kaffe och äta nybakad kaka med vit choklad & nyplockade kursbär i. Den såg så himla god ut så det ska bli spännande att smaka. Ska ta det lugnt resten utav kvällen, imorgon kommer bland annat nästa inlägg om min USA-resa upp och kanske kan jag också börja att planera upp veckan då. Hoppas!
 
Ett gäng med bilder från kvällens lilla tur till sjön med Bessie.

Kommentera här: