HEM LJUVA HEM & PLANEN MED HÄSTARNA

Åh va skönt det är att vara hemmaIdag har har jag ryktat Palle som förmodligen har återbesök på fredag. Tyvärr går det inte jättebra för honom men vi håller ut lite till. Eftersom att han har ont och är ledsen så rids han inte och har nu stått i snart en månad. Vi får se vad som händer inom det närmsta helt enkelt...Tills vidare behandlas han minst 6 gånger om dagen eller mer. Ju mer, ju bättre.
 
Han ser inte så ledsen ut här men han är allmänt låg just nu...
 
Linus har arbetats lite lätt på banan idag, han har vilat under tiden jag varit borta. Dags att köra igång med honom & alla extrahästar ordentligt igen. Linus ska göra något så gott som varje dag denna veckan och Merry, Diva, Dodo samt Dolly är inplanerade. Utöver att lägga min tid på hästarna så ska jag & Zacke ses så mycket som möjligt, nästa vecka åker nämligen han iväg.
 
Lite lätt jogg på lina bara och testa mina senaste fynd! Både det lila setet och bootsen passade perfekt och visst passade han bra i färgen?
 
Tanken är att både Merry & Diva ska fortsätta att tävla resten utav säsongen. Diva matchas mot ungponnychampionatet i dressyr och även om Merry också är kvalad i dressyren så har vi övergett det lite & hoppat mer nu när det bara gått att rida honom på hackmore en längre tid. Jag har ju skrivit om den problematiken tidigare, vi får helt enkelt se, men som det ser ut nu så blir det hopptävlingar vi kommer att åka på inom det närmsta.
 
Där har ni lite om läget & planen framåt. Jag kommer att hålla er uppdaterade! Så fort jag är igång ordentligt med bloggen & hästarna igen så kommer det att komma fler bilder från USA. Men nu behöver jag lite tid att få iordning på allt och bli av med jetlagen. 
 
Kram på er!

Kommentarer:


Zandra:

Stackars Palle 💜
Men skitsnyggt set!! Älskar färgen as you know ☺️

skriven


Zandra:

Stackars Palle 💜
Men skitsnyggt set!! Älskar färgen as you know ☺️

skriven


H Fransson:

Himmel vad snygg den lila färgen var!! Riktigt riktigt snyggt :D

Svar: Visst är den. Tack!
Ellen

skriven


Josefin:

Hoppas verkligen att allting blir bra med Palle! <3

Svar: Tack <3
Ellen

skriven


Kommentera här: