HUR DET LIGGER TILL..

Men hur vuxen?😍 Vackra Linus! Tog denna bilden nĂ€r jag var uppe och tittade till Eolus och han pĂ„ betet alldeles nyss. Eftersom att han var sĂ„ duktig förra veckan sĂ„ fĂ„r han en 100% vilodag idag. TĂ€nkte att vi tar det lite lugnare de kommande dagarna i ren allmĂ€nhet, mamma Ă„ker ivĂ€g dessutom sĂ„ jag tĂ€nkte att vi skulle passa pĂ„ att tömköra lite mer igen.
 
Idag har det varit en ganska slö dag. Jag har egentligen bara gÄtt och vÀntat pÄ samtal om hur det gÄr med Palle. De ringde för ett litet tag sedan och det sÄg inte bra ut. De avvaktar tills imorgon men bÄde de och vi Àr instÀllda pÄ att ögat kommer att tas bort under morgondagen om inget mirakel skulle intrÀffa.
 
FramÄt kvÀllen ska jag iallafall Äka och rida Diva (har eventuellt fotograf sÄ kika in hÀr senare igen!!). Har Àven planerat in Dodo & Merry. Förhoppningsvis fÄr jag in Dolly nÄgon dag ocksÄ. Utöver det ska förhoppningsvis Palle hÀmtas nÄgon dag och jag ska vÀva in kompistid samt besök till mormor & morfar!

Kommentarer:


ISLANDSHÄSTRYTTAREN !:

Damn.. sÄ vacker :)

Svar: Tack! :)
Ellen

skriven


JenniferDressage.se:

JÀttefin! SÄ trÄkigt med Palle, men hoppas det blir okej med honom till slut ÀndÄ <3

Svar: Tack snĂ€lla du ❀
Ellen

skriven


Ebba Carlström:

Gud vilken prins! SÄ himla vacker, Àlskar fÀrgen! :D

Svar: Ja visst Àr han! Tack :D
Ellen

skriven


Kommentera hÀr: