LIFE ON A NOODLE 💩

Hej pĂ„ er! Hoppas ni mĂ„r bra😁 Jag har precis spenderat fyra timmar i poolen. Med 97 procent luftfuktighet & över 40 grader varmt sĂ„ Ă€r det guld att ha en pool. Helt underbart! 


Utöver poolande sĂ„ har vi gĂ„tt i lite affĂ€rer hĂ€r i St Marys idag. Jag hittade ett armband som jag köpte. 

Imorgon Ă€r det sista riktiga dagen hĂ€r, dĂ„ ska vi till St Augustine. En stad i Florida! PĂ„ lördag börjar den lĂ„Ă„Ă„Ă„nga fĂ€rden hem och söndag kvĂ€ll ska vi vara hemma igen😊 

Och sÄ lite update hemifrÄn. Palle fick hÀromdagen Äka tillbaka till kliniken IGEN. Mamma ska hÀmta han imon igen om allt gÄr som det ska....Never ending story..

Nu ska vi snart gĂ„ och Ă€ta middag samt umgĂ„s. Vi hörs imon igen, bye! 


Kommentarer:


anneli:

Oj, vad du Àr lik en av mina arbetskamrater :)

skriven


Linnéa:

Åhh vad jag saknar usa varje gĂ„ng jag gĂ„r in pĂ„ din blogg! :( njut! <3

skriven


Kommentera hÀr: