LITE KORT OM DAGENS TRE HÄSTAR

Dolly var först ut idag! Vi red ett konditionspass på ridbanan. Mycket galopp blandat med små pauser. Hon var väldigt lugn idag, nästan lite loj.
 
Merry reds dressyr på banan. Massor utav galoppfattningar & förvänd galopp. Kändes riktigt bra..Pratade nyss med Johanna och vi har ändrat om lite i planeringen igen, hehe. Berättar mer närmare inpå!
 
Och sist ut var Linus som har växt jättemycket. Nu har han gått om Palle med råge! Vi började med att tömköra och sedan hängde jag lite på honom vilket gick precis lika bra som innan jag åkte till USA, så snart blir det rida igen.
 
Nu ska jag springa & duscha. Om ett tag kommer Zacke hit och då ska vi äta middag och så ska jag visa bilder och berätta mer om min USA-resa för min familj. Jag somnade inte ens inatt, är hur jetlaggad som helst. Konstigt nog har jag känt mig pigg under dagen. Förhoppningvis somnar jag ikväll, det borde jag göra. Nu har jag trots allt varit upp i snart 24 timmar i sträck.
 
Senare framåt kvällen så åker jag och Zacke hem till honom och så åker jag hem imorgon på morgonen. Då står Diva, Dodo & Linus på schemat😊

Kommentera här: