MIN FREDAG

Hello igen! Jag har hunnit med lite utav varje idag. Först sovmorgon och efter det tittade jag till hästarna och motionerade Bessie. Efter det kom Julia hit och då åkte vi tillsammans till Olivia! Vi var där ett tag och tjötade & fikade, väldigt trevligt💖
 
Efter det red jag Dolly vilket ni kan läsa om nedan och efter det red jag Linus. Och han var jätteduktig!! Vi har har ju inte ridit nu sedan förra veckan då mamma varit iväg men han kom ihåg allt och var precis lika duktig som han har varit alla de senaste passen. 
 
Nu blir det att chilla resten utav kvällen. Imorgon har jag inget särskilt planerat än så länge. Hoppas på att kunna fixa lite & rida Linus, men jag hoppas på att de ringer från Skara och säger att vi kan hämta Palle...Längtar så mycket efter att han ska komma hem nu!
 
Dryga kilometern går vi fram och tillbaka från sommarbetet till stallet och paddocken här hemma. Känner mig duktig som skrittar fram & av honom på hårt underlag ute i naturen före och efter ridpass😉

Kommentera här: