MIN TORSDAG & DNA-TEST

Hej igen! Nu har Julia åkt hem till sig och jag har precis skött om grannens djur samt kollat till Linus & Eolus en sväng till. Efter att jag tömkört Linus imorse samt ätit frukost så kom Julia hit. Vi åkte in till stan en sväng, gick en sväng på Lindex, åt lunch samt mötte upp Zandra som hjälpte mig att fixa mitt DNA-test!
 
Min släkting i USA hade gjort detta DNA-test och fått spännande resultat. Då blev Zandra och jag också sugna på att göra det och nu har vi skickat iväg våra prover. Om 6-8 veckor kommer de tillbaka! Då kommer vi att få information om vårat etniska ursprung upp till 500 år bakåt i tiden. Det ska bli spännande att se om man är 100% skandinavisk eller om det gömmer sig andra länder i resultatet. 
 
Imorgon tänkte jag & Julia mötas upp igen. Då styr vi kosan mot våran kompis Olivia för att spendera lite tid med henne. Utöver det står det bland annat ridning utav Dolly på schemat. Men mer om det imorgon! Hoppas ni får en fin kväll, hörs imon!

Kommentera här: