NYHETER FRÅN HÖÖKS

Jag brukar att försöka att låta bli att gå i hästaffärer samt kolla på utrustning på internet. Det är så lätt hänt att jag handlar grejer, haha! Dock "råkade" jag kika in på hööks nyheter häromdagen, jag beställde inget men hittade flera saker jag gillade!
 
Vi börjar med denna. Inget jag själv behöver, tycker bara att det är guld när det finns fler än en variant på hackamore/bettlöst.
Tror inte dessa bakbenskydd är godkända för unghäst...Oavsett, Linus hade gillat dessa. För visst borde svarta benskydd passa honom bäst?
 
 
 
 
 
Klart man vill ha en uppsättning med ludd också, man vet ju aldrig när det kan behövas😉 Även dessa finns i brunt! 
 
 
 
 
Jag har inget emot denna designen, känns som ett bra vardagsschabrak eller också till tävling för all del. Jag har alltid gillat svarta schbrak med kornblå kant, äger inget själv dock..
Och till sist funktionströjor. Gör stor skillnad när man tränar faktiskt. Tycker dessa var trevliga att se på också!

Kommentera här: