RÖTT PÅ FUX?

Jag har börjat att fundera lite på nästa veckas outfit för mig & Dolly, och jag funderar på att krossa "regeln" om att rött inte går på fux, hehe😉 Jag är själv lite tveksam till färgkombinationen klarröd på en riktigt röd fux...Men schabraket nedan går mer åt vinrött, lite svårt att fånga den exakta tonen på bild men jag tror att det kan funka på Dolly faktiskt, så vi tänkte köra på det👌
 
Blir det så att vi åker tillbaka för en andra start så satsar vi nog på ett klassiskt vitt schabrak. Det funkar alltid på alla färger😀
 
Jag & Dolly på tävling förra året. Tycker att hon passar riktigt fint i både det grå schabraket och det blåa, men det är ju tråkigt att använda samma igen. 

Kommentarer:


Camilla:

har du inget gult? Jätte snyggt på fux.

Svar: Tyvärr inte :)
Ellen

skriven


Kommentera här: