UNDERBAR DAG

Då var denna tisdag till ända och vi har hunnit med massor! Vi åkte imorse och kom hem nu (22.30). En jätterolig dag har vi haft😀


Först åkte vi till staden Savannah. Där åkte vi på en tour, åt lunch på ett jättefint ställe med bra musik och åkte till Bonaventure Cemetary. Att åka till en kyrkogård kanske låter lite udda men den var hur fin somhelst med många historiska & mäktiga gravar. Jag köpte även en hatt i Savannah, ni ser den på bilderna nedan! 

Sedan besökte vi Tybee Island & St Simons som också är en ö. På St Simons åt vi middag och jag testade en ny drink. Nämligen en Peach-a-rita! Den var STARK som resten vi provat men den slank ner. Till middag åt jag räkor som var fångade i havet vid satt bredvid, närproducerat med andra ord😊 

På St Simons träffade vi vänner till Bill & Anne och det slutade med att vi gick ner till havet och fick rundvisning på deras båt samt dricka & tjöta. 

När det började bli sent så begav vi oss hemåt och det blev ett stopp på Dunkin Donuts på vägen. Jag åt deras glass som var SÅ god. 

En liten redovisning från dagen. Nu ska jag duscha och sedan är det sovdags. Imorgon ska vi iväg på äventyr igen! 

Kommentera här: