30 DAGAR TILL USA!

Gokväll på er, hoppas att ni har haft en härlig torsdag. Jag tycker att denna veckan har gått i rasande fart. Imorgon är det redan fredag & långhelg på ingång dessutom. 
 
Jag har haft en jättebra dag idag. Roligt på jobbet, men väl här hemma har jag inte så gjort så mycket, dock har det bara varit skönt att ta det lugnt, speciellt när jag vaknade med en rejäl förkylning imorse. Bäst att passa sig så att man inte blir sjukare!
 
Idag är det exakt en månad/30 dagar till USA, jag & Zandra hypar som bara den. Tänkte berätta lite mer om vår resa! 1 Juli kliver jag & Zandra på planet till USA. Då flyger vi till Atlanta. Vi ska spendera några dagar där och verkligen leka turister och utforska staden. Vi ska bo på Atlanta Marriott Marquis hotell som ligger nära de allra flesta större sevärdigheterna!
Hotellet vi bokat.
 
Efter några dagar i Atlanta så tar vi ett inrikesflyg till Jacksonville. Väl där så kommer vi att bli upphämtade av några väldigt avlägsna släktingar (som vi aldrig träffat), som vi sedan ska bo hos, hehe. I min värld är detta en galen sak, och det känns riktigt nervöst. Meeeen, you only live once😉 
 
Vi kommer sedan att få bo i deras hus som ligger i en liten amerikansk småstad kallad St Marys. St Marys ligger vid kusten (delstaten Georgia) och det finns väldigt många öar där som man kan åka ut till. Även närliggande städer och mycket annat finns att göra & besöka. Där ska vi åter igen försöka att se & uppleva så många saker som möjligt.
 
Utöver detta hoppas vi även på att kunna åka ner en sväng till Orlanda (Florida). Det ligger tre timmar bort med bil från St Marys. Exakt när vet vi inte ännu utan vi lägger nog upp en lite mer stadig planering lite närmare inpå. 
 
Så jaa, där har vi väl vår resa på ett ungefär. Med största sannolikhet kommer det att vara riktigt varma dagar. Kul också att jag & Zandra får uppleva nationaldagen medans vi är i Atlanta! 

Kommentarer:


JenniferDressage.se:

Men åh vad roligt!! :D Längtar så mycket tillbaka till USA, måste åka dit igen och åka runt mer nån gång (jag var mest i/kring LA). Hoppas du uppdaterar massor därifrån också och att ni får en riktigt grym resa! 😍

skriven


Josefin Nilsson:

Men åh vad kul! :D

skriven


Zandra:

Wiiiiiiieeeeee!!! Kommer bli hur kul som helst 😁😁😁 men nervöst som sjutton 🙈

skriven


Kommentera här: