VAD VILL NI?

Hörreni! Nu är det ungefär 4 veckor tills jag flyger till USA! Jag kommer att uppdatera er så gott det går live därifrån via mobilen. Jag vet inte riktigt hur möjligheterna kommer att vara och hur mycket jag kommer att kunna uppdatera, MEN, det vore ju trevligt om jag kunde tidsinställa några andra inlägg också. Så VAD vill ni läsa om under tiden som jag är borta? 
Btw, igår messade Johanna mig med en lång lista med hopptävlingar. Jag & Merry ska ut och lufta oss där igen tänkte vi. Spännande!

Kommentarer:


Anonym:

Rundvisning i ditt stall, på din gård, hagar etc? I en vlogg :) vore kul!

Svar: Tack för tipset men vlogga...nja där går min gräns ;)
Ellen

skriven


Annie:

Hade verkligen varit jättekul om du visade din gård/stall, kanske i bilder ;))

Kanske ett vanligt ridpass på en av dina hästar! Alltså med bilder och du förklarar lite vad du gör!

skriven


E:

Jättegärna några vanliga problem i ridning/hantering och hur du löser dem! Och sen dina favoritövningar av dressyr/markarbete. :)

Svar: Tack för tipset! :)
Ellen

skriven


Kommentera här: