MÅNDAGSKVÄLL

Gokväll på er! Började min dag med att hoppträna för Jens som ni kan läsa & se film på nedan. När vi kom hem åt vi lunch och sedan tömkörde jag Linus. Det gick jättebra! Efter det har jag avverkat städjobb i stan samt även städat på mitt rum, det har varit en ganska lugn men bra dag med andra ord.
 
Imorgon är det jobb som väntar men det kanske blir sista riktiga jobbdagen på ett bra tag om jag inte får jobb på onsdag, denna veckan är det nämligen skolavslutning vilket innebär inget eller ytterst lite jobb för mig över sommaren. Då kommer allt krut att läggas på mina sidojobb, hästarna & städningen. 
 
Utöver jobb imorgon ska Linus & Palle tränas. Fick en fråga om Linus idag, har besvarat den & lite till i ett långt inlägg som dyker upp imorgon förmiddag. Så glöm inte att kika in!
 

Kommentarer:


Anna:

Kan inte du berätta mer om din jobbsituation? :) det skulle vara spännande!

Svar: Ska försöka att fixa det inom kort!! :)
Ellen

skriven


Kommentera här: